Intervju i P4 Kalmar

Hej!

Lite sen med det här inlägget men så kan det vara ibland.
Haft en del att tänka på samt att jag kanske är alldeles ofattbart glömsk ibland.

Men men bättre sent än aldrig.

Jag vill berätta för er hur fantastiskt roligt det var att få vara med i radio och prata.
Jag ringde själv och berättade om vårt projekt och bara några timmar därefter så blir jag uppringd och tillsagd att ta mig dit redan dagen efter klockan 7 på morgonen.

Jag gör så och får vara med och prata med två trevliga och uppmuntrande kvinnor.

Det var fantastiskt roligt och jag tackar P4 Kalmar för chansen att få berätta det här och för deras hjälp att sprida det så vi kan samla in mer pengar till Hjärtebarnsfonden.

Det är en av få saker vi har gjort under den här tiden som blogginläggen kanske varit lite få.

Jag håller framför allt på med pr och få människor att uppmärksamma det som att prata med tidningar, radio och tv.
Vi kommer förmodligen inom en snar framtid vara med i Kalmarposten så om ni får den i brevlådan var uppmärksamma om ni vill läsa mer om vårt projekt!

Pontus i sin tur går verkligen all in och jag är mycket imponerad av honom.

Han har knåpat ihop en fantastisk projektplan och skickar nu runt den via mail för att söka sponsorer.

Vi har redan fått några stycken och det känns som att det börjar ta fart nu.
Det kan i ju för sig vara på tiden då vi cyklar från Oslo om 42 dagar.

Det rör sig mycket i huvudet gällande avresa.
Dels hur mycket jag kommer sakna alla jag tycker om och att jag kommer önska att jag fick umgås med dom.
Men också hur fantastiskt underbar vår resa tillsammans kommer bli.
Jag pratar inte bara om mig och min bror utan även om er som följer det här.
Ni är otroligt uppskattade och jag hoppas att ni kommer följa vår resa till resans slut.

Tack så hemskt mycket till alla som läser det här!

Ha det så bra så hörs vi snart igen! / Johannes

Kommentera här: