Facebook och Träning

Tja!

Johannes som skriver.
Ville berätta för alla som följer oss att vi igår fick 500 gillare på facebook! :D
Tack som fan för allt stöd vi får och hoppas ni vill hjälpa oss att sprida det vidare! :)
Allt stöd och alla kommentarer är välkomna! :)

Tänkte även berätta om veckans träning för min del.
I måndags var jag på gymmet och sprang 5 km styrketränade och cyklade 1 mil.
På tisdagen var jag på gymmet och gjorde samma sak med undantaget att jag cyklade 2 mil
På onsdagen gjorde jag precis samma sak som på tisdagen.
På torsdagen hade jag planerat vilodag men det blev inte riktigt så för att jag skulle följa med mor till Ljungbyholm och spela innebandy fick jag reda på under dagen ca 3 mils cykling och en timmes innebandy alltså.
och det var veckans träning.
På måndag börjar vi om igen och kör lite hårdare! ;)

Ha det gött alla! :)

Kommentera här: